Re: Dlaczego?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Fri 17 Mar 2000 - 00:19:28 MET

On Tue, 14 Mar 2000 09:26:44 GMT, "Genic" <grzes_n_at_hogart.com.pl>
wrote:

>spud <spud_at_polbox.com> wrote in message
>
>Widzę, że nie wiesz, kto to jest paser. Wyjaśnię:
>Paser to osoba kupująca kradziony towar w celu odsprzedania go z zyskiem.

a jak prawo definiuje osobe, ktora nabywa kradziony towar do wlasnego
uzytku? no np. ide na gielde i kupuje pirackie gry.

a jeszcze inaczej: jak prawo definiuje i jak postepuje z osoba, ktora
nabywa kradziony towar, ale jest tego kompletnie nieswiadoma. na
przyklad kupuje oprogramowanie, ktore jest mi sprzedane jako
oryginalne (pudelko, licencja, cena jak oryginaly, no wszystko OK), a
okazuje sie, ze to falszerka. co wtedy?

--
zuko / Shark von Cygnus