podkrecilem

Autor: Marcin Dziadkowiak (marcind_at_credit.ae.wroc.pl)
Data: Fri 17 Mar 2000 - 00:26:30 MET

Czesc

Ostatnio kupilem sobie pare nowych rzeczy do kompa, m.in. procka i plyte
glowna. Procek to Celeron 333 i w zwiazku z nim mam pytanie.
Jakas godzine temu podkrecilem go na 500 Mhz. Chodzi dobrze (na razie), gdy
nic nie robi, temperatura ok 30 st., podczas gry w Unreala 44 st. (przy
zdjetej obudowie kompa).
Czy cache Celeronow moze pracowac na dluzsza mete z FSB 100 Mhz? W koncu
musi byc jakis powod, ze Celerony sa tansze od pelnych dwojek. Czy oprocz
tego, ze maja mniej cachu, jest to ten sam typ pamieci?

No i jeszcze w ramach reklamy (bo naprawde sie nalezy) - moja plyta to
MicroStar 6309 (na najnowszym chipie VIA Apollo Pro 133A).
Plyta ta jest naprawde "overclocking friendly"

Marcin Dziadkowiak
marcind_at_credit.ae.wroc.pl
Kolo Naukowe Rynku Kapitalowego "Hossa-Procapital"
przy Akademii Ekonomicznej we Wroclawiu
http://hossa.ae.wroc.pl
hossa_at_manager.ae.wroc.pl