Odp: Płyty główne Via

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 22:28:23 MET

Użytkownik Mirek <mirskor_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ar5qa$k0u$1_at_helios.man.lublin.pl...
> Co myślicie o tych płytach. Np. z celeronem 466.
Nie są złe, minimalnie bardziej konfliktowe niż BX, oczywiście pod
warunkiem że zainstalujesz odpowiednie sterowniki. Oferuje też UDMA 66 i
ostatnio AGPx4. Atutem jest cena średnio o 100 zł niższa niż intela.
Osobiście bym nie kupił, bo jestem zwolennikiem drogich i dobrych płyt
głównych (Abit :))), ale z czystym sumieniem mogę polecić jakąś firmową
płytkę na VIA klientowi do użytku domowego. Ważna jest tu firma- żaden
krzak (czyt. PC-SHIT), wybierz coś bardziej znanego -Atrend, Lucky Star,
Gigabyte, FIC.
Pozdrowienia
Wigwam