Re: Nie kupujcie PhiliPsów!!!, było: Re: CD-R for audio - czymś się różnią?

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 11:48:28 MET

On Tue, 14 Mar 2000 00:21:51 +0100, "Wojciech Grobel"
<wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>magnetofon który mam rzezywiście gra ładnie. Ale IMHO to nie świadczy
>dobrze o firmie, kiedy jest taki rozrzut w jakości różnych modeli. Tzn.
>normalne, że droższe będą lepsze, ale niech nie kłamią, że tańsze też CD-R
>czytają. A co do twojego sprzętu, to może rzeczywiście jest tak jak P.
>Koteja pisał, że masz droższy sprzęt, to i działa dobrze. A w przedziale
>cenowym jaki mnie interesował Philips nie ma szans. Nawet tańszy Samsung
>dużo lepiej wypadł.
Witam
Osobiscie do niedawna barzo lubilem marek jaka jest Philips. Wszak po
dzis dzien uzywam monitora 105B. 3 lata temu gdy go kupowalem byl to
ich "sredniak" w klasie 15' , ale nie mam do niego wielkich zastrzezen
- wciaz daje niezly obraz. Jakis rok temu kupowalem do firmy model
19MP czyli flagowies wsrod 19stek Philipsa. Poszedlem do firmy , w
ktorej mozna monitory dosc dokladnie przetestowac przed kupnem i
wygral on pod wzgledem jakosci obrazu z Sony i ADI (jesli dobrze
pamietam). Jest swietny. Miesiac temu trzeba bylo zakupic dwie 17.
Pomyslalem sobie, ze fajnie gdyby obok tamtego stanely tez Philipsy i
z takim przeswiadczeniem wybralem sie do sklepu (tego samego co
poprzednio). Obejrzalem tam dwa egzemplarze modelu 17MB i....
....totalna zalamka. Takiej rozbieznosci kolorow dawno nie widzialem.
Chyba duzo czasu minie zanim z powrotem przekonam sie do monitorow
Philipsa. Zamiast nich kupilem Samsungi 17IFT - troche drozej, ale
jakosc wzorcowa.
Philips niestety bardzo mocno obnizyl jaksc swoich produktow. Nie wiem
ja to wyglada w klasie urzaden audio video, ale jesli chodzi o sprzet
do komputerow (monitory cd-romy) to nie mam sensu nad nimi zastanawiac
a wybrac raczej cos innego.
Kiedys robili calkiem fajne rzeczy, ale teraz.....

Pozdrawiam
GLide