Re: Nie kupujcie PhiliPsów!!!, było: Re: CD-R for au

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 00:21:51 MET

Kaja <kaja1_at_poczta.wp.pl> w artykule news:38CC306D.D1AEEF94_at_poczta.wp.pl
pisze...
> Ja mam wieżę Philipsa i telewizor stereofoniczny (wcale się nie chwalę).
> Ze sprzętu elektronicznego,to uznaję właśnie tylko firmę Philips.Sony
nigdy
> nie kupię.
No... są jeszcze inne firmy ;). A o Sony wiele niedobrego ostatnio
słyszałem, więc ja też raczej Sony sobie odpuszczę.

> Moja wieża odtwarza mi czyściutko
CD-R? Bo tłoczone to i mój Philips odtwarza. A jeżeli o CD-R chodzi to
gorzej niż źle :(. I to nie przypadek, bo 4 sztuki wież Philipsa
sprawdziłem (3 modele) i to samo było. I jeszcze ten discman. Chociaż
magnetofon który mam rzezywiście gra ładnie. Ale IMHO to nie świadczy
dobrze o firmie, kiedy jest taki rozrzut w jakości różnych modeli. Tzn.
normalne, że droższe będą lepsze, ale niech nie kłamią, że tańsze też CD-R
czytają. A co do twojego sprzętu, to może rzeczywiście jest tak jak P.
Koteja pisał, że masz droższy sprzęt, to i działa dobrze. A w przedziale
cenowym jaki mnie interesował Philips nie ma szans. Nawet tańszy Samsung
dużo lepiej wypadł.

>a telewizor ma piękny obraz.Magnetowid też
> jest dobry, chociaż już niemłody
I to jest klucz do tej jego "dobrości" :). Bo ja też pisałem, że wciąż
używam 10,5 letniego walkmana Philips i jestem b. zadowolony, ale to stary
sprzęt, a teraz na psy IMHO schodzą :(.

>i nie stereo ale narazie nie mam zamiaru
> wymieniać na inny bo po co.
Co racja to racja. Ja tam walkana też nie zmieniam. Ale walkman jak to
walkman - stereo jest ;). Ale w przeciwieńswie do Twojego magnetowidu do
tyłu nie przewija ;(.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl