Re: Abit bp6 i 2 proce

Autor: BUNIEK (mbuniek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 18:07:45 MET

>Posiadam plytę Abit Bp6 i zainstalowanego na niej celerona box 433.
>Chcialbym w ciagu kilku dni zakupic drugiego proca - chodze na win 2000 i
>pracuje w 3d takze daloby mi to duzy przyrost mocy.
>Teraz pytanie: czy jest mozliwosc instalacji 2 proca o innej czestotliwosci
>np. 466 i 500 ?

Nie sprawdzalem mozliwe ze to dziala, ale nie proponuje

>Jak bedzie zachowywal sie system przy takiej konfiguracji?

Wlasnie tego nie wiadomo.

>Czy przy systemie jednowatkowym np. win 98 rozpoznawany bedzie
automatycznie
>szybszy procesor?

Z tego co wiem o tej plycie to w przypadku systemow nie pracujacych
wielowatkowo
pracuje CPU 1

>W instrukcji obslugi przeczytalem ze raczej powinno instalowac sie 2 takie
>same proce jednak kilku ludzi z gieldy komp. powiedzialo mi ze chodza
>prywatnie w zestawie np. 500 i 433 a kilku polecalo jednak stosowanie sie
do
>zalecen instrukcji.

Jezeli zalezy Ci na stabilnosci systemu (a pewnie tak jest) to proponuje
 2 identyczne CPU

BUNIEK

-----
ICQ - 14739964
GSM - 606 533 755
CB RADIO 27.330 MHz Buniek BEMOWO
mbuniek_at_poczta.onet.pl & buniek_at_polbox.com
-----