Abit bp6 i 2 proce

Autor: Marcin Karbownik (makarbo_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 08:33:32 MET

Witam grupowiczow :)

Posiadam plytę Abit Bp6 i zainstalowanego na niej celerona box 433.
Chcialbym w ciagu kilku dni zakupic drugiego proca - chodze na win 2000 i
pracuje w 3d takze daloby mi to duzy przyrost mocy.
Teraz pytanie: czy jest mozliwosc instalacji 2 proca o innej czestotliwosci
np. 466 i 500 ?
Jak bedzie zachowywal sie system przy takiej konfiguracji?
Czy przy systemie jednowatkowym np. win 98 rozpoznawany bedzie automatycznie
szybszy procesor?
W instrukcji obslugi przeczytalem ze raczej powinno instalowac sie 2 takie
same proce jednak kilku ludzi z gieldy komp. powiedzialo mi ze chodza
prywatnie w zestawie np. 500 i 433 a kilku polecalo jednak stosowanie sie do
zalecen instrukcji. Jak widzicie zdania sa podzielone, jednak z
doswiadczenia wiadomo ze czasem mozna ominac zalecenia firmowe (przykladem
jest chocby krecenie kart, procow) i osiagnac inny efekt. Pytanie tylko czy
nie stanie sie to kosztem stabilnosci systemu i ewentualnej utraty danych -
a to nie wchodzi w gre ;(
Jesli ktorys z "rozmowcow" posiada podobna konfiguracje lub nieobcy jest mu
ten problem bardzo prosze o szybka :) odpowiedz na grupe.
Za odpowiedzi z gory serdecznie dziekuje.

Marcin Karbownik