Re: Czy ktos wie cokolwiek o nagrywarkach?

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 07:35:18 MET

Tue, 14 Mar 2000 11:56:49 GMT, "Birdy" <birdy1_at_poczta.onet.pl>
napisał(a):

>To sie zdarza ;))

Kłania sie prawo Moore'a.

>To chyba nie sprawdzi sie w takich urzadzeniach jak nagrywarki. Zgodzilbym
>sie z tym odnosnie np. pamieci, kart graficznych, sieciowych itp. ale nie
>nagrywarki.
>Na zakurzenie optyki, rozregulowanie itp. czynniki, taki sprzet jest bardzo
>wrazliwy i roznie to bywa ...
>Pewnym uzasadnieniem moze byc gwarancja (nagrywarki - 1 rok, CD-ROMy
>bodajze 2 lata). Dlaczego. Czyzby firma bala sie ze jednak ta nagrywarka
>moze pasc ?

Wiesz, jest pewna różnica między CD'ekiem a nagrywarą, chociaż w obu
chodzi o to, by kołędził się CD ;)
Nagrywarki {jakiekolwiek} po prostu są bardziej... awariogenne. Stąd
chyba ta różnica w okresie gwarancyjnym.

>Osoby co kupuja nagrywarki w pierwszej chwili nie mysla co bedzie za rok,
>dwa, piec.

A szkoda. Szkoda dla nich.

>One chca miec te nagrywarke i zaplacic za nia jak najmniej. A Plextor cene
>ma odstraszajaca.

Wydaje mi się, że coraz mniej. Nie są tanie, ale już nie tak
dużo-droższe jak kiedyś.
Oczywiście jeśli jakiś buc w sklepie chce za nią dwie dychy, to na
drzewo...

>Bo to jest istotne ...

Miałem na myśli to, co w nawiasie. Te 4 mln.
Bo to, że cena jest istotna, to chyba oczywiste.
Widzisz, napisałem, że cena nie była dla mnie istotnym kryterium przy
wyborze nagrywarki... Troszkę tu mojej niekonsekwencji...
Ja się pytam tego Grzegorza, który kupował mi nagrywarkę - dlaczego w
takim wypadku nie kupiłeś SCSI???!!!
To już jednak wyjaśniałem - nie potrzebuję aż takiego sprzętu {i
pożałuję tej decyzji za rok, kiedy to będę chciał kupić -powiedzmy-
ZipDrive'a wewnętrznego i stanę przed problemem - gdzie ciebie cholero
podpiąć, kiej nima gdzie!}

Słusznie.

--
Pozdrówka