Odp: Czy ktos wie cokolwiek o nagrywarkach?

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 12:56:49 MET

> Łoł-łoł-łoł! Trafiłem na odcisk?

Czy ja wiem ? - odkad wypalilem 150 plyt to pojawiaja sie czasami pewne
sugestie ze ta plytka, ktora nagralem jako ostatnia to byla "ta" ostatnia. A
jednak
okazuje sie, ze jeszcze wypale nie jedna "ta ostatnia" i bedzie ok.

> NIE przyczepiłem się do LG. Przed zakupem nagrywarki miałem trzy
> kandydatki. I jedną z nich {oprócz Plextora} była właśnie LG! {trzecia
> to TEAC}. Słyszałem o niej wiele dobrego, od roku mam CD'ek LG, z
> którego jestem bardzo zadowolony... Rezygnując z LG brałem pod uwagę
> to, że nagrywarki tej firmy dość krótko są na rynku i... No po prostu
> - chuchałem na zimne. A Ty mi tu zaraz, że się czepiam...

Ok sorry ... w powyzszym zgadzam sie w 100%.

> Kosztowała ok.1000zł. Może cienko szukałem, nie ważne. Jak można by
> było wywnioskować z mojego poprzedniego posta, cena NIE BYŁA dla mnie
> znaczącym kryterium przy wyborze sprzętu. Więc ta nagrywarka mogłaby
> kosztować i 500 zł - wybrałbym Plextora.
> I to nie dlatego, że LG miałby być do bani.

Ale nie wszystkich stac na Plextora - byc moze dla niektorych LG bedzie
super alternatywa - tylko z koncowa opinia trzeba jeszcze troche zaczekac.
Osobiscie jeszcze nie slyszalem zeby byly jakies wieksze problemy z LG.

> I tu poznasz, co znaczy dobra firma.
> Lichy sprzęt zepsuje Ci się "na drugi dzień" po wygaśnięciu gwarancji.

To sie zdarza ;))

> U porządnych producentów okres gwarancji jest WYŁĄCZNIE okresem
> gwarancji, nie wyliczonym czasem działania urządzenia.

To chyba nie sprawdzi sie w takich urzadzeniach jak nagrywarki. Zgodzilbym
sie z tym odnosnie np. pamieci, kart graficznych, sieciowych itp. ale nie
nagrywarki.
Na zakurzenie optyki, rozregulowanie itp. czynniki, taki sprzet jest bardzo
wrazliwy i roznie to bywa ...
Pewnym uzasadnieniem moze byc gwarancja (nagrywarki - 1 rok, CD-ROMy
bodajze 2 lata). Dlaczego. Czyzby firma bala sie ze jednak ta nagrywarka
moze pasc ?

> Czarny humor, co?
> Mam życzyć biegania co rok do serwisu czy kilku lat korzystania ze
> sprzętu?

Osoby co kupuja nagrywarki w pierwszej chwili nie mysla co bedzie za rok,
dwa, piec.
One chca miec te nagrywarke i zaplacic za nia jak najmniej. A Plextor cene
ma odstraszajaca.

> Uczepiłeś się tej ceny...

Bo to jest istotne ...

> Wynika stąd, że mógłbym sobie od razu kupić dwa LG i załatwiłoby to
> moje obawy, co do trwałości {jedna nagrywara smaży, druga w szafie
> czeka na swoją kolej} ;)

Ale w tej drugiej (w szafie) gwarancja tez ucieka. Lepiej te druga kupic jak
ta pierwsza padnie :))))

> Pewnie nie wiecie... ;)

:))

> Policz do dziesięciu.