Re: Dysk twardy- co kupic?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 12:22:00 MET

On Mon, 13 Mar 2000 19:07:45 GMT, Bzyk <frydel_at_friko7.onet.pl> wrote:

[...]
>Dzieki. Panowie, jak to jest z kupnem na gieldzie? Warto tam kupowac
>dyski??

ja bym sie obawial. co jak co, ale wole isc do sklepu, zaplacic nawet
ciut wiecej, ale miec komfort psychiczny, ze jak co, to w kazdej
chwili moge isc i reklamowac i ze nie dowiem sie, ze pan kowalski
przestal handlowac sprzetem i ma mnie w nosie.

na gieldzie to ja moge kupic pamiec, karty rozszerzen, ale nic z
urzadzen mechanicznych, ktore sie zuzywaja. poza tym sam pare razy
poszedlem sprzedawac na gieldzie z reki do reki cos, co wiem, ze bylo
w jakis sposob walniete. i m.in. dlatego tez nie kupilbym na gieldzie,
bo moglbym natrafic na takiego cwaniaczka jak ja, ot co.

--
zuko / Shark von Cygnus