Re: Dysk twardy- co kupic?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 12:21:59 MET

On Mon, 13 Mar 2000 18:07:45 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

[...]
>BTW opisz dokładnie, jaki to dźwięk, lub wręcz nagraj i podrzuć mi
>jakoś. Bo raczej jest to problem z jednym konkretnym egzemplarzem --
>mam Quantumy chodzące po cztery lata i żaden nie wydaje z siebie
>dziwnych dźwięków.

jest to dzwiek jaki wydaja talerze krecac sie. na poczatku w ogole ich
nie bylo slychac, a teraz dzwiek glosniejszy od moich dwoch wiatrakow
w kompie. jest to dzwiek o dosc wysokiej i drazniacej czestotliwosci i
jak przyloze do dysku ucho to nasuwa mi sie tylko takie skojarzenie:
duze tarcie oski z talerzami. tak jakby pilowanie metalu. no, nie
doslownie rzecz jasna, ale jest to wlasnie mniej wiecej taki dzwiek.

--
zuko / Shark von Cygnus