Re: dclund1.maillogging@tetrapak.com

Autor: PaulCat (paulcat_at_pgnig.com.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 09:21:27 MET

A nie zagalopowalas sie aby troche kolezanko? Chyba rzeczywiscie bylas
bardzo zmeczona piszac ten post.
A co Ci tak przeszkadza, ze ludzie, jak mowisz, "chwala sie" swoimi
doswiadczeniami z takim czy innym sprzetem? Dzieki temu takie Cienkie Bolki
jak Ty czy ja mozemy powyciagac wnioski i wyrobic sobie pewne zdanie na
temat konkretnego sprzetu czy firmy. Poza tym uswiadom sobie, ze ludzie
pracuja w serwisach i codziennie przewija im sie przez rece dziesiatki
roznym modeli i firm. Czy Ci ludzie nie moga miec wyrobionego zdania?
A jesli chodzi o Phillips'a to jestes okrutnie urazona, bo Ty masz
Phillips'a, tak? I dlatego musi to byc najlepszy sprzet na swiecie i nikt
nie ma prawa wyrazic swoich uwag na jego temat? A dlaczego ktos, kto mial z
tym same problemy nie moze powiedziec, ze mu sie to nie podoba i odradza
innym kupowanie tego czy innego? I tak w koncowym efekcie, kazdy sam
zadecyduje czy kupi taki czy inny sprzet.
Takze: troche pokory moja droga.
Pozdrowka
PaulCat

Użytkownik Kaja <kaja1_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38CDAA28.C87BA706_at_poczta.wp.pl...

> Nie pisałam o Tobie .Jeśli Cię uraziłam,to przepraszam.Ten wiek, to
przecież
> najpiękniejszy wiek, nieprawdaż?
> Denerwuje mnie tylko jak niektóre osoby (a są to napewno
gowniarze),którzy