Re: dclund1.maillogging@tetrapak.com

Autor: Kaja (kaja1_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 03:55:37 MET

hellspawn napisał(a):

> Sorki ze sie wtrace w Twoje blyskotliwe i zarazem przenikliwe wywody
> filozoficzne ale ja mam 25 lat i nie uwazam sie za "dzieciaka",
> a z twojego maila wynika ze wszyscy co sa na tej grupie to "dzieciaki"!!
> Pozdrawiam
> Gowniarz

Nie pisałam o Tobie .Jeśli Cię uraziłam,to przepraszam.Ten wiek, to przecież
najpiękniejszy wiek, nieprawdaż?
Denerwuje mnie tylko jak niektóre osoby (a są to napewno gowniarze),którzy
się chwalą :
kupiłem sobie dzisiaj kartę graficzna,czy dysk ale to jest do niczego, jutro
kupuje nowy itd,itd.Wszystkie dyski już mieli, wszystkie karty już mieli.Jeden
taki się chwalił.że miał już wszystkie urządzenia Philipsa, że to jest do
niczego a ja myślę,że jednak nie miał a chciałby mieć i chce innym ludziom
obrzydzić ten sprzęt itd,itd
Nie będę się więcej rozpisywała, bowiem chce mi się już spać i mogę popełnić
jakąś gafę.
Pozdrawiam
Kaja