CO KUPIC WAZNE!

Autor: ORION (orion1orion_at_hotmail.com)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 23:18:14 MET

Potrzebuje garstki informacji na temat komputera. Mam do dyspozycji ok.3500
do
4000 zł. do zagospodarowania na kompyter, który będzie mi potrzebny do pracy
biurowej. Oczywiście jestem maniakiem symulatorow a wiec giercowanie tez jes
t wazne. Poradcie co i w jakiej konfiguracji kupic. Czekam na pomoc wszystki
ch
milosnikow, testerow i skladaczy komputerow.
Ps. dobrze, gdyby w cenie byl monitor 17 ale jesli nie?

Dzieki z gory - ORION