Re: Dysk twardy- co kupic?

Autor: Bzyk (frydel_at_priv7.onet.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 20:07:43 MET

On Mon, 13 Mar 2000 18:01:37 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>Seria Fireball dzieli się na różnorodne modele. Najnowczy to LCT,
>nazywany też LAA.

5400Rrpm? (wole sie upewnic)..

>Fujitsu jest cichy i dość szybki, a nawet niezbyt awaryjny. Jest
>wręcz cichszy od Quantuma. Quantum jest jednak szybszy, a z każdym
>nowym modelem zwiększa swoją przewagę :)

Bardzo dyplomatycznie to ujales;))

>No właśnie -- ma niesamowitą rezerwę mocy w elektronice, a więc na
>nominalnych ustawieniach jest bardzo toleracyjny na niekorzystne
>warunki. Można grzać elektronikę, dawać felerne kable, a i tak
>wytrzyma to lepiej niż inne dyski.

No... coraz bardziej przekonuje sie do Quantum'a...

>Quantum daje 3 lata gwarancji. Jak ktoś będzie chciał Ci dać
>mniej, to nie kupuj u niego.

Dzis ktos (taki jeden ze sklepu komputerowego) straszyl mnie, ze sa
klopoty z serwisem Quantum... Mial ktos takowe???

I GDZIE NA GORNYM SLASKU ( okolice Pszczyny) STRZEDAJA DYSKI QUANTUM Z
3-LETNIA GWARANCJA?????
Moze ktos uslyszy....

--
Bzyk
" Czyz wazne z kim sie jada, byle kuchnia byla dobra."