Re: cel 300@504 - jak do to tego przekonac...

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 10:06:48 MET

On Fri, 10 Mar 2000 13:53:21 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_polsl.gliwice.pl> wrote:

>Uuuu, odwaznik z Ciebie - ja powyzej 2.6 nie wyszedlem :)
a co mi tam. mam gwarancje. a w razie czego: podkrecanie? a co to jest
proszem pana? ja mu nic przy wiatraczku nie krecilem... :)

>Mozna poprobowac. Na poczatek bym wylaczyl cache L2 i sprobowal bez niej.
>Jesli wystartuje, no to masz winowajce - moze Ci cos da wyregulowanie
>Cache Latency w biosie (zdaje sie, ze masz BH6, o ile pamietam, wiec sobie
>poradzisz :) ). Jesli dalej nic, to sprobowalbym go u kogos z BE6-2 lub
>BF6 - dowiesz sie, do ilu pociagnie. RAM Ci na 100% dziala na 112MHz? Moze
>sprobuj obnizyc CAS na 3? Moze ktoras z kart odmawia posluszenstwa?
>Pokombinuj :)

coz, nie wyszlo. tzn udalo mi sie go puscic na 504 MHz, ale jak
wylaczylem cache L2 i L1. heh, sysinfo pokazalo, ze komp jest dwa razy
wolniejszy od 386DX33 :)
szkoda. bo nawet wylaczenie samego L2 nie pomoglo.
ale dzieki za pomoc.

--
zuko / Shark von Cygnus