bootmanager?

Autor: tomaszw (tomaszw_at_go2.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 00:59:47 MET

Witam wszystkich

Jak to zrobić lub czym?

Mam dwa twarde dyski, na jedny mam win98 na drugim NT
chcialbym miec wybor systemu przy bootowaniu. Kazdy system byl instalowany
niezeleznie,
 tzn. przy instalacji NT dysk z win98 byl wylaczony i odwrotnie.
Dysk z 98 to pierwszy master, a NT to drugi master.
Probowalem rozwiazac ten problem za pomoca bootmenager bootmenu, ranish,
boot it, partition magic
i za CHiny nie moge startnac NT. NTDETECT wywala sie zaraz po wyborze
dokonanym w bootmenu
Moze cos w programie bootujacym nalezy dodatkowo zamieszac, lub w pliku NT
boot.ini.
Wiem ze NT ma bootmanagera ale chcialbym miec kazdy system niezaleznie
instalowany
Jezeli ktos wie jak lub czym tego dokonac, na czym moze polegac problem,
 albo jak otrzymac cos posredniego prosze o kontakt na privata

pozdrowienia

walisa_at_kki.net.pl