Re: Dylemat - karty graficzne PCI.

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 00:13:01 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Sun, 12 Mar 2000 20:00:14 GMT
is the real date, GLide <glyder_at_priv3.onet.pl> has written something
quite wise. But he wasn`t the one.

>Na gieldzie przez ostatnie 2 tygodnie widzialem slownie: 1 sztuke
>(nieurodzaj jakis?) STB Velocity (TV - in/out) za 180zeta (absurd).
>Pelno jest kart na Rivie AGP za 80 -110 zl (zaleznie od pazernosci
>handlarza ;-) taka roznica sparawia, ze kupowanie czegos takiego PCI
>traci sens (lepiej zainwestowac w jakas plyte AGP).
>Co do Verite to podchdze do tego jak do jeza bo dotychczas nie mialem
>okazji widziec tego w akcji. Nie wiem jakie to ma osiagi, jak ze
>zgodnoscia z OpenGL itp. Ostatnio troche tego sie pokazalo na
> [...]
Hm, moglem sie pomylic... pierwsze RV bylo 1100, wiec moze to jest
2100? Wydajnosc znajomi oceniali na poziomie Permedii2.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.