Re: Dylemat - karty graficzne PCI.

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sun 12 Mar 2000 - 21:00:14 MET

On Sat, 11 Mar 2000 23:52:38 GMT, mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl
(Tomasz Holdowanski) wrote:

>Na gieldach komputerowych nie tak znowu rzadko widze Rive na PCI -
>czasem jakies marki krzak, ale np. widzialem Diamonda Vipera 330 PCI
>za 120 bodajze. Ktos mi jeszcze mowil, ze hurtowniom czasem zalegaja
>jakies ostatki - osobiscie slyszalem o kartach na Rendition Verite
>2200 (czyli nie takie najgorsze), z pudla ktorych hurtownia
>wyprzedawala sie po bodaj po 90 zetow sztuka. Inna sprawa, ze to bylo

Na gieldzie przez ostatnie 2 tygodnie widzialem slownie: 1 sztuke
(nieurodzaj jakis?) STB Velocity (TV - in/out) za 180zeta (absurd).
Pelno jest kart na Rivie AGP za 80 -110 zl (zaleznie od pazernosci
handlarza ;-) taka roznica sparawia, ze kupowanie czegos takiego PCI
traci sens (lepiej zainwestowac w jakas plyte AGP).
Co do Verite to podchdze do tego jak do jeza bo dotychczas nie mialem
okazji widziec tego w akcji. Nie wiem jakie to ma osiagi, jak ze
zgodnoscia z OpenGL itp. Ostatnio troche tego sie pokazalo na
gieldzie. Sek w tym, ze wszystkie karty PCI jakie widzialem byly na
chipie Verite2100 a ty piszesz o 2200. Jakie sa roznice miedzy nimi?

Pozdrawiam
GLide