Nie kupujcie PhiliPsów!!!, było: Re: CD-R for audio

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 11 Mar 2000 - 23:45:26 MET

Wojciech Grobel <wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl> w artykule
news:89ulgp$rej$3_at_zeus.polsl.gliwice.pl pisze...
(...)
> płytki. Wieża to Philips, a nie da się słuchać nawet CD-R Philipsa (są
> raczej
> jasnozielone) z wyjątkiem takich starych (ciemnozielone), które też nie
> idą idealnie.
(...)
>Podsumowując: Z płyt, które próbowałem czyta dobrze tylko
> FujiFilm (obie ciemnozielone), stare Philipsy (ciemnoziel.) można
słuchać,
> ale ideał to to nie jest :(.. Czyta słabo lub b. słabo: aktualne
Philipsy
> (jasnoziel.), Verbatim i TDK (obie ciemnonieb.), Basf (ciemnoziel.,
takie
> stare z czerwoną okładką). Wszystkie płytki chodzą bez problemu na innym
> sprzęcie.Przeczyściłem soczewkę płytą czyszczącą - nic się nie zmieniło.
> Co o tym wszystkim myślicie? Ktoś miał takie problemy ze sprzętem
> Philipsa?

No i pochodziłem z tymi płytami po kilku sklepach. Wypróbowałem 3 wieże
PhiliPsa i z 7 wież w podobnej klasie cenowej. _Żadna_ z tych trzech wież
Philipsa nie odtworzyła poprawnie płyt! Zawsze były trzaski. _Każda_ inna
wieża (z tych 7, ale to stare płyty i chodziły już poprawnie na conajmniej
kilkunastu wieżach, poza tymi 7) odtwarzała czyściutko. Były to wieże firm
Technics, Panasonic, Samsung, Aiwa. Chodzą też na discmanie Panasonic,
który wpadł mi w ręce. Wniosek - NIGDY nie kupię nic "marki" Philips.
Wiedziałem, że nagrywarki robią kiepskie (właściwie, to tylko słyszałem,
sam takiej nie miałem). Teraz wiem, że wszelakie jego czytniki to też
badziewie :(. Co prawda mam magnetofon tej "firmy" i czyta wszystkie
płyty, ale musiał to być przypadek. Aha, rozmawiałem z kolegą, ma discmana
Philips, który... nie chce czytać nagrywanych. Ma ktoś CD-ROM Philipsa?
Jak się sprawuje?

PS. I pomyśleć, że ja ciągle używam 10,5-letniego (tak, to nie pomyłka
:) ) walkmana Philips (no dobra, wiem, że walkman=Sony). Gra nie gorzej
(to nie tylko moja opinia), niż wiele nowych walk'ów różnych firm (tylko
przewinąć do tyłu się nie da ;) ). Ale jak siądzie, to już Philipsa nie
kupię. Dlaczego wszystko schodzi na psy... :((((.