Re: TVphone98w/vcr

Autor: Warek (apktav_at_isn.pl)
Data: Sat 11 Mar 2000 - 14:07:44 MET

Mam ten sam problem. Po zmianie karty Video na jakas stara S3 64+ z 1MB to
zaniklo o chodzilo dobrze ale z karta AGP niechce to chodzic poprawnie.
Troche sie poprawilo gdy przetaktowalem plyte z 66 MHz na 83MHz. Reszta
chodzi poprawnie. Jak dorwe inna karte video to sprawdze czy tez to sie
dzieje bo na razie podejrzewam jakis konflikt z AGP ale moze sie myle. Moze
tez to byc wina chipsetu. U mnie VIA 133 i plyta Aopen a karta Video to
prosty SIS 6326 8MB.