TVphone98w/vcr

Autor: Monolit (monolit_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 Mar 2000 - 01:07:07 MET

Mam mały problem. Kupiłem sobie tuner telewizyjny Phone98, jednak w trybie
pełnoekranowym za ruchem pojawiają się drobne kreski. Ktoś mi powiedział, że
to wina Chipsetu na płycie głównej (mam płytę SOYO SY-6VBA 133) ale nie za
bardzo rozumie jaki to ma wpływ. Z przerwaniami w komputerze też nie jest
najlepiej, wykorzystuje wszystkie. Na innym komputerze nie ma tych pasków a
więc wina nie leży w karcie. Co można zrobić ?