Re: K6-2/3 w TXie ?

Autor: Jacek Pawlus (jacekp_at_post.pl)
Data: Sat 11 Mar 2000 - 03:42:20 MET

Użytkownik Jacek Pawlus <jacekp_at_post.pl> w artykule
news:8acatn$7ml$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl napisał...

> Użytkownik Leon zawodowiec <lio2000_at_poczta.onet.pl> w artykule
> news:8ac8js$m4f$1_at_helios.man.lublin.pl napisał...
> ?
> ani

> O ile dobrze pamiętam to jeśli ustawisz mnożnik x2.0 to AMDek wewnętrznie
> się przestawia na x6.0,
> co daje 6x66=396. Osobiście używam takiego procka z płytą TXową (ASUS
> P55T2P4).
>
> Pozdr

Sorki, sam muszę się sprostować.
W ten sposób zainstalowałem K6-2 400 na płycie z chipsetem HX (ASUS P55T2P4)
i TX (ASUS TX97-E).
W obu przypadkach aby BIOS poprawnie rozpoznawał procka musiałem
zainstalować BIOS w wersji beta.

Pozdr

--
Jacek Pawlus