Re: K6-2/3 w TXie ?

Autor: Jacek Pawlus (jacekp_at_post.pl)
Data: Sat 11 Mar 2000 - 03:25:07 MET

Użytkownik Leon zawodowiec <lio2000_at_poczta.onet.pl> w artykule
news:8ac8js$m4f$1_at_helios.man.lublin.pl napisał...
?

> Jezeli to minimalne napiecie jakie mozesz ustawic na plycie to ryzyko jest
> duze, ze sie zagotuje, bo nowe amdki chodza na napieciach rzedu 2.2V
> A co do chodzenia to niedawno wsadzilem k6-2 400 do TX i BIOS wykryl mi go
> jako... 386 z zegarem 66 !!! Na szczescie windows okazal sie madrzejszy i
> mimo glupiego biosu smigal jako 233 = 3,5x66 (bo tylko do tylu chodzila
> plyta gl).
> Pozdr,
> --

O ile dobrze pamiętam to jeśli ustawisz mnożnik x2.0 to AMDek wewnętrznie
się przestawia na x6.0,
co daje 6x66=396. Osobiście używam takiego procka z płytą TXową (ASUS
P55T2P4).

Pozdr

--
Jacek Pawlus