Re: be6-II

Autor: Grzegorz Mazur (nospam.gregu_at_gmx.net.nospam)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 11:54:43 MET

wawro wrote in message ...
>czym wlasciwie roznia sie plytki abita: be6 i be6-II
>a jak ma sie ich jakosc do asusa p3b-f

BE6-2 to poprawiony BE6 z kilkoma bajerami:

-możliwość ustawiania FSB: 66MHz, 83MHz i potem co 1MHz do 200MHz (!!!)
-poprawiona obsługa IRQ i DMA na slotach PCI - podobno jest mniej problemów
-coś tam jeszcze...

Oprócz tego ma 5xPCI, 1xISA i 1xAGP (ISA i PCI nie są współdzielone!)

Ja mam BE6 i prawdę mówiąc pluję sobie w brodę że nie poczekałem te pół
roku... Tak czy inaczej, masz jeszcze BF6 bez kontrolera UDMA/66 (poza tym
to chyba taka sama, z wyj. tego, że BF6 ma 6xPCI współdzielone z ISA).

Więcej - na priva (poniżej, a nie Reply-To!!!)

--
====
Grzegorz Mazur