Re: Do użytkowników AWE64 - Pomocy !

Autor: Krzysztof Gajdemski (elchris_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 08:30:25 MET

Jest Thu, 09 Mar 2000 22:48:58 GMT, mario pisze:

>Jakkolwiek masz prawo wymagac od producenta sprzetu
>aby tak wlasnie to dzialalo to sam termin (...duplex)
>nie okresla tak dokladnie tego zjawiska.

Oczwiście, więc napisałem, że w przypadku kart dźwiękowych rozumiem to
właśnie w pewien specyficzny sposób.

>W tym przypadku to tylko potoczne okreslenie mozliwosci
>technicznych
>urzadzenia do JEDNOCZESNEGO odbioru i nadawania - pelen
>duplex,
>albo odbior albo nadawanie - half d.,

Całkowicie się zgadzam. Napisałem, że moje definicje stworzyłem niejako
dla rozrózróżnienia przydatności pewnych parametrów do
profesjonalnej/półprofesjonalnej obróbki dźwięku.

>natomiast karty bez tych wynalazkow nie istnieja bo
>mozliwosc do nagrywania lub odtwarzania ma dzis kazda karta.

Niekoniecznie. Może być to tylko syntezator MIDI, bez urządzenia wave.

>To nie jest zadna norma ani standard, dlatego nie mozemy
>mowic, ze przy 8 bitach to juz nie ma full duplexu.
>AWE 64 rzeczywiscie nie ma full-duplexu przy 16 bitach,
>co przad minuta sprawdziłem empirycznie,

Co więcej, _żadna_ AWE takiej możliwości nie daje.

>co wiecej - w dokumentacji karty nie znalazlem
>informacji o takim ograniczeniu ( w domysle: powinno
>dzialac).

To znana sprawa. Creative powiedzmy eufemistycznie - minął się troszkę z
prawdą :>

>Wyniki moich badan przesle do BOK przy UOP, ZUS
>oraz Sani-Tech z prosba o podjecie
>stosownych krokow odwetowych !

Wizyta rurabombera była by na miejscu :)

        k.

--
Krzysztof Gajdemski-.GCS/MU d- s+: a-- C++ UL++>++++ P L++ E- W+(-) N++|
elchris_at_alpha.net.pl`-------. o? K? w(---) O? M- V? !PS !PE Y? PGP- t 5|