Re: Do użytkowników AWE64 - Pomocy !

Autor: mario (mario_at_post.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 23:48:58 MET

Krzysztof Gajdemski wrote:
> (W przypadku karty dźwiękowej) Zdolność jednoczesnego odtwarzania i
> zapisu dźwięku z _pełną_ rozdzielczością urządzenia (w przypadku AWE
> powinno być 16 bit w jedną i w drugą stronę)

> Jw., lecz z pełną rozdzielczością bitową tylko w jedną stronę (tak jest
> w AWE).
> Mam nadzieję. Ja tak rozumiem powyższe pojęcia w odniesieniu do kart
> dźwiękowych, a nie do np. przesyłu danych na łączach komputerowych.
> Krzysztof Gajdemski

Jakkolwiek masz prawo wymagac od producenta sprzetu
aby tak wlasnie to dzialalo to sam termin (...duplex)
nie okresla tak dokladnie tego zjawiska.
W tym przypadku to tylko potoczne okreslenie mozliwosci
technicznych
urzadzenia do JEDNOCZESNEGO odbioru i nadawania - pelen
duplex,
albo odbior albo nadawanie - half d.,
natomiast karty bez tych wynalazkow nie istnieja bo
mozliwosc do nagrywania lub odtwarzania ma dzis kazda karta.
To nie jest zadna norma ani standard, dlatego nie mozemy
mowic, ze przy 8 bitach to juz nie ma full duplexu.
AWE 64 rzeczywiscie nie ma full-duplexu przy 16 bitach,
co przad minuta sprawdziłem empirycznie,
co wiecej - w dokumentacji karty nie znalazlem
informacji o takim ograniczeniu ( w domysle: powinno
dzialac).

Wyniki moich badan przesle do BOK przy UOP, ZUS
oraz Sani-Tech z prosba o podjecie
stosownych krokow odwetowych !

mario.