Re: Matrox vs Savage

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 09:43:01 MET

On Tue, 7 Mar 2000 16:05:54 +0100, "size" <size_at_friko.internet.pl>
wrote:

>Ok Ok , a czy ktoś z was ludzie próbował driverów z pakietów Fachmana? Dla
>Savage 3D oczywiście. U mnie Q2 hula w pełnych ustawieniach w 1024x768 i
>niech mi nikt kitu nie wciska, że to nie możliwe. I nie mówcie HOP zanim nie

Sam uzywam fachmanow, ale na TNT i rzeczywiscie wydajnosc jest OK. :-)
A tak serio Czy myslisz, ze swiat konczy sie na Q2.
Matrox moze ma troche skopanego OpenGLa, ale w porownaniu SAVAGE jest
o niebo lepszy. (mialem na mysli swieze stery).

GLide