Re: Matrox vs Savage

Autor: size (size_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 07 Mar 2000 - 16:05:54 MET

Ok Ok , a czy ktoś z was ludzie próbował driverów z pakietów Fachmana? Dla
Savage 3D oczywiście. U mnie Q2 hula w pełnych ustawieniach w 1024x768 i
niech mi nikt kitu nie wciska, że to nie możliwe. I nie mówcie HOP zanim nie
zastosujecie pakietu Fachmana. www.savagenews.com Przedstawiłem tylko moje
skromne zdanie na temat tej karty, choć Matrox też jest całkiem fajna.
Pozdrawiam,

Księga skarg i zażaleń znajduje sie pod adresem : size_at_friko.internet.pl

Glina napisał(a) w wiadomości: <8a322i$64o$1_at_news.ipartners.pl>...