Re: Matrox vs Savage

Autor: size (size_at_friko.sos.com.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 20:52:31 MET

Witam ponownie. Wyraziłem wcześniej tylko swoje zdanie. nie zamierzam nikogo
do niczego namawiac. Równierz uwazam Matroxa za swietna karte, ale nie
zgodze sie z kolega Glina, ze Savage nie idzie przy 75 i 83,3. Wrecz
przeciwnie chodzi calkiem niezle. :)). Dlatego też postawie sprawe jasno.
Jesli zamierzasz uzywac DVD - wez Savage'a ( wyjscie TV jest przy tym
dodatkowym atutem ) else wez Matroxa. Sprawa prosta. Pozdrawiam i życze
powodzenia.