Re: Abit BE6 II + czujnik temp.,dysk

Autor: kanarek (kanarek_at_mail.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 20:40:45 MET

> 1.Mój dysk posiada interface UltraATA/33(Seagate Medalist 3.2GB),wiadomo
że
> można podłączyć pod ATA/66.
> Czy jest jakieś rozwiązanie na to?

mozesz podlaczyc ale dysk nadal bedzie ultra dma33

> 2.Mój czujnik nie mierzy temperatury procka w biosie i W98.
> Pozostałe mierzy.
> Natomiast w biosie obok funkcji "CPU TEMPERATURE" pojawił się wskażnik "
> n/a" (non-activ).
> Podłączałem go na wiele sposobów i nic z tego.
> Czyżby się zepsuł?

podobno czesc plyt jest walnieta, tudziez ma kiepski bios, znam dwoje ludzi
co maja ten problem, a ja jestem trzeci ktory nie ma ;)))

jeden z nich jest len i pogodzil sie z N/A
drugi natomiast zrobil upgrade biosu i wszystko mu teraz dziala

> Dzięki z góry.
luzik :)

Patryk