Re: problemy z ASUS-V3400TNT/TV

Autor: Jacek (jacek_at_itma.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 12:25:12 MET

Wojciech Giersz wrote:

> Najlepsze dla tej karty to Detonatory 2.17 (referencyjne nVidii). Sprobuj
> ich, zwlaszcza jesli uzywasz oryginalnych z CD (beznadzieja).

> Na poczatku pare bylo, ale nie az tak ;). Sprobuj na poczatek zmienic w
> biosie CAS z 2 na 3. Jesli nie pomoze, to problem lezy na 90% w samej
> karcie. Sprawdz jakims uzytkiem (MCLK, TNTClock, Powerstrip) na ile sa
> ustawione zegary - powinno byc 90/110, moze jest po prostu defaultowo
> podkrecona (zdarzalo sie)? Sprawdz po zwisie temperature chipa, czy sie
> nie grzeje. Jakis konflikt z innym urzadzeniem? Ustawione VGA Palette
> [...]

Dzieki za pomoc.
Konflikt z innymi urzadzeniami wykluczony. Z oszczedzaniem energii tez mam
problemy. Komputer sie wiesza - czarny ekran. Dopiero za 2, 3 razem po restarcie
karta zaczyna dzialac - zglasza sie.
CAS faktycznie mam ustawione na 2.
Jeszcze jedna rzecz. karta czasami nie przechodzi testow DIRECT3D (hardware) -
czarny ekran.
Mam bios 2.17 a sterowniki, ktorych uzywalem to 2.17, 1.91, 2.08, 2.25,
2.68(beta).Z kazda z wersji mam jakies problemy.
A sterownikow Nvidii faktycznie nie testowalem. Znasz ajkis szybki link?
J.Czajka