Re: nagrywarki - teoria

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Mar 2000 - 23:30:33 MET

>nie bardzo rozumiem, z jakiego wi?c powodu SCSI s? lepsze?

1. Wykorzystanie proca - na IDE 100% na SCSI - ja mam max 10%.
2. Transfer. Jezeli dysk cos ostrzej sobie przymieli, na nagrywarce
IDE plyta raczej poleci do kosza. SCSI sie wyrobi.

>hmmm... czy przypadkiem modeli nie powinno obs?ugiwa? j?dro?

Powiem szczerze. Nie uzywam swojej nagrywary pod linuxem. Wszystko
wypalam pod W98. Ale wiem ze kumpel za cholere nie mogl zmusic swojej
nagrywary (Ricoh... modelu nie pamietam) do wypalenia czegokolwiek.
Odczyt dzialal jak najbardzie prawidlowo i wogole wszystko dzialalo,
ale wypalac sie nie dalo. Pod Win oczyswiscie wypalanie dzialalo.