Re: BlinkRider3 zgral 774 MB i co dalej :))

Autor: AdamK (adamk3_at_promail.pl)
Data: Tue 07 Mar 2000 - 10:46:05 MET

Tasiemiec napisał(a):

> Witam !
> Mam taki maly interes :)))
> jak powiedzial krasnoludek do wrozki a ona na to...
>
> a tak powaznie
> Blink Rider zgral mi 774 Mb z dysku audio
> to jest jakeis 76 minut na zwyklym dysku audio
> iso file jakie zrobil BR3 jest wielkie na 793 000 kB
> i teraz nie wiem co z tym fantem zrobic
> FireBurner zawiesil mi sie na 17 sciezce audio
> pokazal ze jest wszytsko oki
> ale oczywiscie plyta nie chodzi
> WinOnCd 3.6 gdy chce nagrac ISO File
> pokazuje ze plyta ma 88 minut i takiej nie chce nagrac (ja go rozumiem -
> [...]

Twoj problem wynika z tego ze BlindRead zgrywa plyte w trybie RAW data
sector.
Normalnie wszystkie programy przegrywajace maja wielkosc sektora 2048
bajtow, natomiast BlindRead w trybie RAW ma wielkosc sektora 2342 (chyba cos
kolo tego) i z tego wynika wieksza ilosc danych.
Uzyj programu Nero i przed nagraniem pliku zgranego przez BlindRadera musisz
wybrac opcje RAW data sector i powinno byc OK.
Jeszce jedno musisz miec nagrywarke ktora obsluguje nagrywanie w trybie
RAW.

--
    Pozdrawiam.