BlinkRider3 zgral 774 MB i co dalej :))

Autor: Tasiemiec (wlasti_at_priv2.onet.pl)
Data: Sun 05 Mar 2000 - 18:52:01 MET

Witam !
Mam taki maly interes :)))
jak powiedzial krasnoludek do wrozki a ona na to...

a tak powaznie
Blink Rider zgral mi 774 Mb z dysku audio
to jest jakeis 76 minut na zwyklym dysku audio
iso file jakie zrobil BR3 jest wielkie na 793 000 kB
i teraz nie wiem co z tym fantem zrobic
FireBurner zawiesil mi sie na 17 sciezce audio
pokazal ze jest wszytsko oki
ale oczywiscie plyta nie chodzi
WinOnCd 3.6 gdy chce nagrac ISO File
pokazuje ze plyta ma 88 minut i takiej nie chce nagrac (ja go rozumiem -
tyle roboty:))
macie moze jakies sensowne rozwiazania takiego problemku???
Artur tasiemiec M