Odp: Boot Manager, jaki wybrac???

Autor: Angel (bobasek_at_poczta.fm)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 17:50:58 MET

wydaje mi sie ze najlepszym rozwiazaniem jest LILO bot
najpierw linux
pozniej win NT
a na koncu win98
ja tak mialem i bylo spox
zainstalowalem botmanagera
i padlo
:)))
tylko trzeb adobrze skonfigurowac LILO
i bedzie okiej

ANGEL
bobasek_at_poczta.fm

Użytkownik Peter <bravo_at_promail.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:myPw4.36910$WD.916606_at_news.tpnet.pl...