cos z grafika?

Autor: Frutis (frutis_at_prom.ds12.agh.edu.pl)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 17:47:39 MET

nie wiem co jest....
mam celer.433 plyta szatla via, i grafike TNT2 m64
I co jakiś czas pojawia sie problem. Po przeinstalowaniu po 1 dniu (około)
na ekranie pojawiają się czerwone pasy, obraz sie staje nieczytelny, wlacza
sie tryb awaryjny po restarcie.
Jak chce przeinstalować system to pod dos-em np. norton chodzi normalnie,
ale juz instalator ma takie same objawy. Dzisiaj udalo mi sie wrezcie
zainstalowac system po 2 godzinach wyłączonego komputera.
Co jest ? Czy przegrzewa sie karta graf(nie ma coolera tylko radiator)? jak
temu zaradzić
Prosze na priva i z góry dziekuję
Dariusz

*