Re: Odp: Czy można Podkręcić P133?

Autor: pawel (av16_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 13:50:41 MET

Witold Masznigut vel Vitto napisał(a) w wiadomości:
<4quvbssk2giebaveuee943d1o0r3ava7ts_at_4ax.com>...
>Dnia Mon, 28 Feb 2000 14:29:48 +0100 , "DooMiniK"
><doominik_at_wroclaw.eta.pl> po dogłębnym przeanalizowaniu mojej
dyskusyjnych napisał:891a7i$5lm$1_at_helios.man.lublin.pl...

>do tego stwierdzenia się doł?czę sam w pracy męcze się z płyt?
>(intel zappa) wsadzon? do optimuza i p75 na więcej nie ma zamiaru
>chodzić,komp nawet nie wstaje jak go puszczę na 1,5 x 60 .
>(standart 1,5 x 50)

Eeeeee , bzdury zupelne , pierwsze to byly na super bebechach dopiero jak
sie konkurencja zaczela to byle co wsadzaja - PC Chips itp. zeby cene zbic,
ja mialem optimusa z roku 96 na Intel Marl ATX na HX-ie, extra chodzi do
dzis, (u 8 letniego syna na biurku teraz z 166MMX) zaczynal dokladnie z
prockiem 133 , podkrecal sie do 200 bez zadnych cudow- standardowy radiator
+wiatrak . Fakt ,ze przy 200 mial pewne problemy ale pakiet biurowy bez
problemow - a i gry typu Duke, S2 itp. sie nie wieszaly (co dziwne). Na
150,166,180 chodzil extra stabilnie nigdy nie padl. chodzil tak pol roku
potem wymienilem proc na 166MMX bo mi sie okazyjnie trafil i chodzi na 200.
Jak chcesz jakies wskazowki jak podkrecic i inne to pisz na priv. moze
egzemplarz jakis dobry sie trafil? moze pamieci FP nie daja rady moje sa EDO
plyta jest do 200 wiecej sie nie da wycisnac.
pawel