Re: Skaner SCSI - wolniejszy czy szybszy?

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 05 Mar 2000 - 01:00:25 MET

>Czy na prawd? nie ma tu nikogo, kto mia? okazj? pracowa? zar?wno ze
>skanerem LPT(lub USB), jak i ze skanerem SCSI na s?abym kontrolerze, ale z
>nie najs?abszym prockiem? :( Noooo..., wystarczy kilka zda?, wystarcz?
>nawet odczucia, je?eli nikt nie zna cho?by przybli?onych danych dot.
>transferu.

Testowalem kiedys Musteka 6000 P (LPT) i 6000 SP (to samo tylko SCSI).
Kontorler to byl chyba najgorszy jaki spotaklem. ISA i wolny jak
cholera. Wrazenia: czas przejazdu glowicy taki sam na obu skanerach.
Na SCSI byl minimalnie szybszy przesyl danych do kompa. Przypuszczam
ze na lepszym kontrolerze byloby juz lepiej.
Oprocz tego teraz jestem posiadaczem Scanmagic'a 1200 CP na LPT i jest
on szybszy od tego Musteka 600 SP na SCSI (przy uzyciu tego kontrolera
ISA) i porownywalny na lepszym kontrolerku (PCI, busmaster).
Oprocz tego mialem przez chwile Musteka na USB. Chodzil moze odrobine
szybciej niz moj Scanmagic LPT...
W sumie uwazam tak: Jezeli nie masz jeszcze kontrolera SCSI, bierz
skaner LPT lub USB. Zaoszczedzisz kase na co innego.
Jezeli nie zalezy ci na kasie, bierz SCSI i jakis porzadny kontroler.