Re: Karta sieciowa dla Linuksa

Autor: _at_r2r B. (aiii_at_polbox.com)
Data: Sat 04 Mar 2000 - 00:37:35 MET

Janusz D.c <nikto_at_safenet.pl> napisal(a):

> - wykozystac w pelni mozliwosci swojej karty dzwiekowej , Czy twojemu
>systemowie nie jest wszystko jedno czy masz SB32 czy SB64 al twoj SB live
>tyle tylko ,ze gra a co z mozliwosciami 3D

Że niby co? Mam SB64 AVE i uruchomiłem niemal bez problemu dźwięk 3D.
Kartę dzwiękową wykorzystuję w pełni, nie bój się. A żeby tego dokonać
to z własnego doświadczenia potrzeba trochę samozaparcia. Uruchomiłem pod
linuxem niemal wszystko co mam w kompie: sieciówkę, dzwięk, modem. Jedyne
co pozostaje dziewicze pod tym systemem, a co działa pod windą i dosem
- to moja stara karta TV (aver TV lite). Ale i z tym sobie poradzę -
bo mam już wskazówki co zrobic by to zadziałało.

--
                   Artur Bryda / aiii_at_polbox.com
           Intel: where Quality is job number 0.9998782345!