Re: program do broszur

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 23:51:17 MET

Liszaj <liszaj_at_polbox.com> w artykule
news:7Jbv4.19820$WD.504116_at_news.tpnet.pl pisze...

> Użytkownik Wojciech Grobel w wiadomości do grup dyskusyjnych
>
> MS Publisher to coś z pakietu MS Office2000???
> A czy warto?

Nie wiem, czy jest w Office2000. W Office97 go nie było, ale 2000 jest
trochę hmmm... większy ;), więc może dodali. Ja mam Publishera jako osobny
program, ale jakąś starą wersję - 3.0, pewnie jest już coś nowszego, bo to
chyba coś koło 95-96 roku było ;). Nie wiem też, czy warto, bo nie znam
jego ceny. Najlepiej poszukaj na jakichś płytach z czasopism - czasem
dodają za darmo pełne wersje (stare) programów. Może gdzieś będzie, to
sobie obejrzysz i zdecydujesz. A może stara wersja Ci wystarczy - nie wiem
tylko, jak wygląda sprawa używania takich darmowych wersji do celów
komercyjnych, bo o to ,rozumiem, Ci chodzi. A co do progsa, to można nim
robić wizytówki, broszury, ulotki, kalendarze itp. Nie wiem jakie są twoje
wymagania, ale przesiadając się z Worda na pewno odczujesz większy
komfort. Łatwiej porozmieszczać elementy na stronach itp. Zresztą,
najlepiej sam zobacz, na każdej płycie "Chipa" jest AFAIK index wszystkich
poprzednich płyt (a może mi się z "PC Worldem" pomyliło?), więc jak
dorwiesz najnowszą, to będziesz wiedział, gdzie tego szukać.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl