Pioneer DVD104S i DVD Speed 99

Autor: Beerman (beerman_at_provider.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 17:33:26 MET

Witam!

Mam mały problem. Mianowicie zakupiłem napęd DVD Pioneer DVD104S
(1-wsze
miejsce w Chipowym rankingu) i postanowiłem go przestetować. Niestety,
wyniki
są wręcz "powalające". Do testu użyłem programu DVD Speed 99 o oto
jakie
wyniki uzyskałem :

1. Speed

Average : 2978 KB/s
Start : 2966 KB/s
End : 2937KB/s
Type : P-CAV

2. Seek

Random : 90 ms
1/3 : 101 ms
Full : 177 ms

CPU usage

1X : 43%

Są to przyznacie wyniki żenujące dla każdego napędu a co tu mówić o
10X.

Zastanawiające jest to, że gdy testowałem mój stary napęd CD-ROM Teac
x32,
to blizniaczy program cd speed 99 również zaniżał wyniki do maks. 16X.
Gdzie może leżeć problem tak wolnej pracy? Może źle podłączyłem napęd,
źle
skonfigurowałem system, sam nie wiem. Nie wiem nawet czy to wina
programu , który może źle pokazuje wyniki czy, co nie daj boże, mój
DVD naprawe tak wolno chodzi.

Oto konfiguracja mojego komputera :

procesor pIII 450 , 128 mega ram 100mhz, dysk quantum 13GB, płyta Abit
bx6 rev.2

Beerman
e-mail : beerman_at_provider.pl
         beerman_at_xox.pl