Re: Odp: Abit BE6, i dyski UDMA66 - czyzby problemy?

Autor: Dentarg (dentarg666_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 17:03:45 MET

On Fri, 3 Mar 2000 11:26:25 +0100, "jack" <jack_at_galen.imw.lublin.pl>
wrote:

>Czesc
>Mialem to samo po zakupie nowego dysku Seagate UDMA 66 i przylaczeniu
>zewnetrznego kontrolera Hot Rod 66 do plyty Abit BH6.
>Tak mnie te komunikaty denerwowaly, ze sformatowalem dysk ponownie i
>utworzylem tylko 2 partycje (poprzednio mialem 3). Przy okazji
>zaktualizowalem bios do kontrolera i sterowniki UDMA do Windows.
>Po tych operacjach program juz nie sygnalizuje zadnych bledow.
>Tak wiec nie znam konkretnej przyczyny, ale widocznie jedna z ww operacji
>pomogla.
Najpewniej zmiana biosu w kontrolerze, z tego co wiem to wiekszosc z
nich miala problemy z dyskami powyzej 10gb (najczesciej z Seagate,
Maxtor i Fujitsu) ... ja podlaczalem moje hdd od razu do kontrolera z
biosem 1.22 (HPT366) i dzialaly wysmienicie, wszystko jedno czy
partycje byly zalozone wczesniej czy dopiero jest zakladalem ...

pzdr,
Dentarg

--
UIN: 15071179