Odzyskiwanie danych.

Autor: piotr waliszczak (pwalisz_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 17:04:39 MET

Przypadkiem straciłem bardzo ważne pliki które miałem na dysku. Uruchomiłem
Norton Ghost który stworzył na drugiej partycji kopie pierwszej -
systemowej. Zanim stworzył kopie z dysku usunął wszystkie pliki. W jaki
sposób mogę je odzyskać. Próbowałem Unrease Wizard z Norton Utilities 2000,
ale on odzyskuje resztki i na dodatek są to pliki tekstowe. Czy jest jakiś
sposób abym mógł odzyskać dane (chociaż dwa pliki z moją pracą licencjacką).
Partycja z której znikeły pliki miała system plików FAT a teraz ma FAT32.

Pozdrawiam

PW