Odp: Asus P3C 2000 vs Abit BH 6 II

Autor: Paweł Szczygieł (szczygiel_at_post.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 00:11:10 MET

Witam w Klubie Asusa. Sam byłem posiadaczem Asus P3B-F, wspaniała płyta.
Działała bez żadnych problemów i wszystko było OK. Trafiłem na okazję
wymianu sprzętu na nowy i co się okazało. Płyta Asus P3C-2000 to wielki
niewypał. Wszystko jest piękne teoretycznie ale w praktyce to taki złom że
szkoda mówić. Nie wymienie wszystkich problemów bo zanudze wszystkich.
Poprostu można stwierdzić że jeszcze trzeba czekać na konkrentą płytę z i820
na pokładzie.

Użytkownik Radek <radekk_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:zdAv4.24335$WD.625280_at_news.tpnet.pl...