Re: BF6,BE6II,P3B-f?Bardzo dlugie

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 09:40:51 MET

On 2 Mar 2000 08:42:00 GMT, Krzysztof Cieniuch
<bilbo_at_Anna.mat.uni.torun.pl> wrote:

Witam.

>Glowy cel to nie przyspieszenie
>procesora ale magistrali 2)Efekt uboczny to wlasnie podkrecenie Cel
>3)Casche w Celku chodzi z predkoscia procesora a wiec potencjalnie
>podkrecony celek jest szybszy niz PII 4)Jesli robi to Intel (vide Cel500)
w grach owszem, w powazniejszych zastosowaniach jest to absolutna
nieprawda. (bazy danych potrafia sie slimaczyc nieznosnie, obrobka
video przy podlaczonych kilku plikach i ok 7warstawch tez daje sie we
znaki, za to Q i UT chodza miodnie) Mam celka i cierpie czasem przez
to orutnie. :-(
To Cel 500 chodzi na fsb 100??????

>nie widze powodu abym nie mial tego robic sam 5)Dobre chlodzenie+dobra
>plyta+ rozsadek = 100% stabilnosci
+dobry egzemparz procka....

>(Nota bene jest taka firma AMG ktora przeprowadza
>tuning wlasnie najwyzszej klasy Mercedesow )nie widze powodu aby to co
>jest szybkie nie zrobic jeszcze szybszym
Sam napisales "najwyzszej klasy", a celek do takich produktow nie
nalezy :-) Jakbys podkrecal PIII to moznaby porownywac to z
dzialalnoscia AMG.

>Co do braku logiki, kupuje komp w najblizszym czasie, teraz cena PIII
>wynosi jakies 1500zl Cel jest tymczasowym rozwiazaniem, stanieje PIII
>powiedzmy do 450zl wtedy sie go wymieni.
Ale wtedy PIII bedzie tymczasowym rozwiazaniem bo bedzie juz PIV :-)

>: Moim zdaniem wystarczy 128 MB RAM
>A moim nie i co? :-)
Jesli nie wystarczy Ci 128 MB RAM to tym bardziej odradzam Celerona.
Im wiecej pamieci zajmujesz tym wieksze spowolnienie pracy w stosunku
do PII/PIII mozna zauwazyc.

>ale z innego powodu, po prostu przy obecnych dyskach IDE ATA/33 zapewnia
>wystarczajaca przepustowosc.
Na ogol. Ale tez zalezy co zamierzasz robic na kompie. Temat mocno juz
wyeksploatowany....

Pozdrawiam
GLide