Re: Jaki procesor AMD na socket

Autor: Pawel Szymanski (4ever_at_astercity.net)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 16:34:39 MET

On Wed, 01 Mar 2000 23:56:49 GMT, Marcin Wodecki
<Marcin.Wodecki_at_comarch.pl> wrote:

>Mam plyte glowna na sockecie (nie wiem czy 7 czy 370, nie znam sie na
>tym i nie wiem czy to ma znaczenie). Mam tam wetkniete pentium 100.
>Z tego co wyczytalem na dokumentacji do plyty glownej, obsluguje ona
>procesory do 300 MHz (AMD, Pentium, Cyrix).
>Chcialbym w miare tanim kosztem wymienic procesor na ok. 300MHz.
>Jaki wiec teraz moge w nia wetknac procesor AMD?
>K6-2 - czy tez sa one wszystkie na slocie?
>K6 - one sa chyba na sockecie - byly takowe taktowane do 300 MHz?
jezeli masz p100 to jest to raczej socket5
nic innego poza pentium200 (w sensie szybszego) w niego nie wetkniesz
(chociaz moze sa jakies przejsciowki).
socket 7 obsluguje amd k6, amd k6-2 oraz amd k6-3 (nie mowias o
pentium mmx)
slot 370 obsluguje celerony.
pentium 200 mooooze zdobedziesz na jakiejs gieldzie (za grosze) - to
jest twoja jedyna nadzieja.

Ever