Jaki procesor AMD na socket

Autor: Marcin Wodecki (Marcin.Wodecki_at_comarch.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 00:56:49 MET

Mam plyte glowna na sockecie (nie wiem czy 7 czy 370, nie znam sie na
tym i nie wiem czy to ma znaczenie). Mam tam wetkniete pentium 100.
Z tego co wyczytalem na dokumentacji do plyty glownej, obsluguje ona
procesory do 300 MHz (AMD, Pentium, Cyrix).
Chcialbym w miare tanim kosztem wymienic procesor na ok. 300MHz.
Jaki wiec teraz moge w nia wetknac procesor AMD?
K6-2 - czy tez sa one wszystkie na slocie?
K6 - one sa chyba na sockecie - byly takowe taktowane do 300 MHz?

--
Marcin Wodecki