Re: Odp: Sterowniki Fachman 1.2 a Viper V550 3.68

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 09:51:16 MET

Abram wrote:
> Zalezy u kogo, zalezy u kogo - u mnie (celek 366, 128 MB ram, plyta
> Gigabyte 6A-BXC) najlepiej v550 chodzi na sterach Diamonda 3.68, bo na
> Fachmanach 1.2 wyniki w wszystkim co nadaje sie do testow wydajnosci
> grafiki byly slabiutkie (wtedy uzywalem detonatorow 2.17)

Hm, a jak wygladala sprawa w grach FPP? Przyznam sie bez bicia, ze
wydajnosc testuje glownie Quakiem, nie sprawdzalem, jak sie sprawuja
rozne wersjie sterow pod np 3DMark 2000.
Ale z drugiej strony, co mi da fakt, ze w 3DMarku w wersji sterow 3.68
mam wynik np 1350, a pod Fachmanami np 1280, skoro w mojej ulubionej
gierce pod 3.68 mam 50 fps a pod Fachmanami 68 czy 70 fps - a roznica
jest jednak zauwazalna.

> Aha, gdy rzucasz jakimis wynikami, to podaj konfiguracje sprzetu na jakim
> to uzyskales, OK?

No tak, tylko tutaj chodzilo mo tylko o pokazanie roznicy pomiedzy
roznymi sterami na tym samym sprzecie, a nie o konkretne ilosci FPS, bo
te faktycznie zaleza juz od sprzetu. Dla formalnosci: Celek 300A_at_450,
Diamond Viper 550 115 core/130 mem, 64 MB Ram, Windows 95 OSR2.1,
ESS1868, HDD Fujitsu 8,4 GB - czy o czyms zapomnialem ? :)

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl