Odp: Sterowniki Fachman 1.2 a Viper V550 3.68

Autor: Abram (abram_at_go2.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 23:19:58 MET

Użytkownik Roman Sąsiada <katoda_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38BBAC16.7475907F_at_poczta.onet.pl...

> Zdecydowanie na Fachmanach,
Zalezy u kogo, zalezy u kogo - u mnie (celek 366, 128 MB ram, plyta
Gigabyte 6A-BXC) najlepiej v550 chodzi na sterach Diamonda 3.68, bo na
Fachmanach 1.2 wyniki w wszystkim co nadaje sie do testow wydajnosci
grafiki byly slabiutkie (wtedy uzywalem detonatorow 2.17)
Po prostu IMO kazdy powinien sprawdzic dane stery na swoim kompie i sam
wyciagnac wnioski. Przeciez nie tylko sterownikami komp zyje (cos do
gadania ma jeszcze konfiguracja i porzadek w systemie, nie? A moze sie
myle?)
Aha, gdy rzucasz jakimis wynikami, to podaj konfiguracje sprzetu na jakim
to uzyskales, OK?

--
pzdrw
Abram:   abram_at_poczta.fm   abram_at_go2.pl